امروزه اثبات شده است سازمانها، شرکتها و بنگاههای اقتصادی با هر ماموریت و هر اندازه ای، همانند یک موجود زنده متولد می شوند، رشد می کنند، بالغ می شوند، پیر می شوند و در صورتیکه تمهیدات لازم را در نظر نگیرند، می میرند و از صحنه کسب و کار محو می شوند. البته این تفاوت وجود دارد که مانند یک انسان، این دوران دارای زمان مشخص و تعریف شده ای نیست. بطوریکه بسیاری از شرکتها ممکن است سالها در دوران کودکی باقی بمانند و هیچ وقت بالغ نشده و از بین نروند. رشد و توسعه پایدار و بلوغ سازمانی مستمر می تواند سازمانها را به سطحی از عملکرد و موفقیت برساند که اصطلاحاً به آن تعالی تجاری (Business Excellence) یا تعالی سازمانی (Organizational Excellence) اطلاق می شود.

با مطالعه تاریخچه سازمانهای موفق و متعالی می توان نتیجه گیری کرد که موفقیت آنها تصادفی نبوده است. این سازمانها از سیستمها، ابزارها، و تکنیکهای مدیریتی مناسب استفاده کرده اند و با بهره گیری از آنها ضمن غلبه بر مشکلات موجود، بهبودهای موثر و پایداری را ایجاد نموده اند.

تاریخچه شرکت

شرکت راهبردسازان اقیانوس آبی با هدف ارائه خدمات مشاوره، آموزش و ارزیابی سیستمهای مدیریت و با بهره گیری از کارشناس مجرب و توانمند در سال 1394 ایجاد شده است. این شرکت با شناخت مناسب از وضعیت سازمانهای ایرانی و نیازمندیهای آنان در حوزه های مختلف مدیریت، آمادگی دارد تا راهکارهای مناسبی را ارائه نماید. افتخار داریم با مجموعه ای از کارشناسان و اساتید توانمند، مجرب و متخصص گروهی را ایجاد کرده ایم که در حوزه های مختلف کسب و کار حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

تاکنون پروژه های بسیار خوب و موفقی را به سازمانها و شرکتها ارائه کرده ایم و به خود می بالیم که بزرگترین ویژگی ما «ارائه خدمات با بالاترین کیفیت» و دستاورد اصلی ما «رضایت مشتریان» می باشد.

خط مشی ما

شركت راهبردسازان اقیانوس آبی با بهره‌گيري از كادري مجرب، دلسوز و متخصص و در راستای ارائه خدمات مشاوره و آموزش سيستمهاي مديريت، خود را موظف مي‌داند تا به عنوان يكي از ارائه دهندگان تفكر مديريت نوين به جامعه صنعتي كشور، در جهت اعتلاي علمي و فرهنگي و بهبود عملکرد ايشان راهكارهاي موثری را ارائه کند. در این راستا سیاستهای کلان زیر به عنوان الگوهای کاری شرکت، تعیین شده ­اند.

  • تلاش در جهت شناسایی نیازهای واقعی مشتریان و ارائه راهکارهای موثر در جهت جلب رضایت ایشان
  • بهره گیری از کارشناسان شایسته و اخلاق محور به منظور ارائه خدمات مشاوره ارزش افزا به مشتریان.
  • بهبود مستمر خدمات مشاوره‌ و آموزش با تكيه بر روشها و استانداردهاي روز دنيا و بهره گیری از بازخوردهاي مشتريان و تجارب حاصله.
  • بهبود مداوم فعالیتهای پشتیبانی بمنظور حمایت اثربخش از خدمات اصلی شرکت.

مديران و کارکنان این شركت با اعتقاد كامل به موارد فوق، ضمن اعلام تعهد در درک، پياده سازي و اجراي اين سیاستها و اعتقاد راسخ به مفاد آن تاکید می کنند که:

“ ما خود را شریک تجاری مشتریانمان می­دانیم و متعهد به خلق ارزش برای ایشان هستیم.”